Efterårets arrangementer

Vi har frem til årsskiftet 21/22 givet lidt mere gas på milonga-siden end vi plejer, men det ses i lyset af den lange nedlukning, der har betydet at der er mange der længes efter dansegulvet og vi har jo en fantastisk forening vi skal fejre.

18.09.21 Tid til Tango i Folkekirkens Hus

- er et arrangement hvor Aalborg Tango åbner dørene for tangointeresserede og disker op med alt det som foreningens medlemmer selv kan tilbyde. Du kan komme ind fra gaden og prøve at danse, du kan nyde foreningens DJ's, der kaster sig ud i et DJ-battle. Der bliver også plads til at vore undervisere giver opvisning. Og resten af tiden skal der danses.

24.09.21 Sarno & Moya på Utzon

Vi får besøg af den herboende duo, der spiller op til dans i de smukke lokaler på Utzon Center.

30.10.21 "The Tango and Me" præsenteres af Jørgen Assentoft og vises i Biffen

Kortfilmen "The Tango and ME" er filmet og produceret af Jørgen Erik Assentoft og har modtaget priser på filmfestivaller over hele verden. Jørgen har haft tilknytning til Tango Aalborg - både som danser og underviser og det var derfor helt naturligt at vi spurgte om han havde lyst og mulighed for at præsentere og vise filmen her i Aalborg.

Filmen har ikke været vist offentligt, derfor er der tale om en vaskeægte verdenspremiere.

11.12.21 - Jubilæums Galla Milonga med El Muro, Kulturstationen i Skørping

Vi slutter efteråret af med den helt store udrulning af en gallafest med temafest, fælles spisning og fantastisk musik ved kvartetten El Muro.

Hold i dag