Banner web lilla final lille.jpeg

Jul i Guld og Glitter

Julemilonga med Karl Espegaard og Tango Sonos

3. december på KaffeFair, Strandvejen 19, 9000 Aalborg

Aftenens program

17:45       Dørene åbnes

18:00       Tapas for de der har bestilt festmenu

20:00       TDJ – Bo Johansen

21:00       Live Musik med Karl Espegaard og Tango Sonos

24:00      Julefesten slutter

Tapas og Milonga for medlemmer     350,-

Tapas og Milonga for gæster             400,-

Milonga for medlemmer (kl 20)       125,-

Milonga for gæster (kl 20)                175,-

Tilmeldingsfrist

Af hensyn til planlægningen hos KaffeFair, er sidste frist for bestilling af Juletapas søndag d. 27.11 kl. 24:00

OM Guld og Glitter

Vi elsker jo at skabe en fest udover det sædvanlige. Dette år kaster vi Jer ud i Guld og Glimmer, der naturligvis er til fri fortolkning. Men mon ikke der findes et guldslips, en fin guldkjole eller et par flotte guldsko der trænger til at blive luftet…?

Lokalerne vil i hvert fald blive pyntet op til fest – vi ser frem til en strålende fest…

OM Stedet

Tango Aalborg har ikke før afholdt milonga i de meget specielle og smukke lokaler ved KaffeFair, så vi glæder os naturligvis til at betræde et nyt gulv. Oveni hatten laver KaffeFair en fantastisk Juletapas – et køkken som alle kan se frem til at nyde. KaffeFair er en socialøkonomisk virksomhed, der har som hovedformål at være ”en hånd i ryggen” på unge og udsatte borgere. Kaffefair har et bronzemærke i økologi og udvælger nøje de lokale leverandører, som deler virksomhedens værdier om at passe godt på vores klode, dyr og ressourcer. Et skønt køkken, der altid byder på noget ud over det sædvanlige.

OM Menuen

• Salat med røgede rejer og urter
  • Gravad laks med dild mayonnaise
  • Terrin af frilandsgris serveret med rødbede og rygeost
  • Tærte med confiteret and serveret med æble og løg
  • 2 gange danske oste serveret med oliven og havtorn-abrikos marmelade
  • Ris á la mande
  • Dessert fra egen konditor

OM Musikken

Hvem husker ikke Karl Espegaard der sammen med Diego Romero besøgte Tango Aalborg og spillede til Julemilonga på Klitgården. Det var da en stor oplevelse for mange deltagere og det er også glædeligt at Karl Espegaard atter kommer og spiller sig ind i vores hjerter med hans fantastiske violin.

Han fandt sidste år sammen med den italienske duo Tango Sonos og det er dette samspil – violin, klaver og bandoneon der skal fylde de smukke lokaler i den gamle tobaksfabrik til dette års Julemilonga. Vi ser frem til at det bliver en oplevelse ”out of this world” som han selv kalder mødet med Tango Sonos.

Duoen Tango Sonos fra Syditalien, bestående af Antonio og Nicola Ippolito, har fået ry for at lyde som et orkester i entusiastisk roste optrædener på store festivaler som Tarbes. De fylder rummet med klaver og bandoneon, som var de akkompagneret af mange flere musikere. De spiller med stor præcision og indlevet følelse, som får dansernes hjerter til at banke lidt hurtigere.

Da der endnu ikke er lavet indspilninger af den fine trio, kan du lytte til Tango Sonos – hvor de spiller Libertango

Karl Espegard er en vidunderlig violinist fra Drammen i Norge. Han arbejder med nogle af Norges mest prominente teatre som Det Norske Teatret og Nationaltheatret. Karl er grundlæggende medlem af det internationale tangoensemble El Muro Tango, som han udgav albummet med «Nostálgico» i 2018 og her høstede stor anerkendelse på den internationale scene.

Hans koncertaktiviteter har bragt ham ud i verden og spille i de prestigefyldte koncertsale som Amsterdams Royal Concertgebouw, Moscow International House of Music, Beijing Forbidden City Concert Hall og München Filharmonisk sal.

Her er en lille snas hvor Karl Espegaard spiller Por Una Cabeza for violin solo - Live at The Royal Concertgebouw Amsterdam

Vi glæder os til at se Jer alle på til et brag af en fest

Aktivitetsudvalget