Klubmodul henter siden
Tango Fønix
Tilmeldingsfrist er overskredet

Tango Aalborg inviter til STØTTEKONCERT til fordel for det argentinske Tango-musik miljø.
Koncerten bliver gennemført som storskærms-koncert, med siddepladser.

Her kan I opleve nogle af de mest interessante nye tango grupper og solister på den argentinske Tango Scene i dag. Skiftevis med musikken vil værtsparret Luigi Coviello og Stine Engen give fortællinger og interviewe artisterne om de aktuelle forhold i et Corona-ramt tangomiljø i Buenos Aires.
Dette er en støttekoncert for de deltagende musikere, så alle bidrag går ubeskåret til det argentinske tango-musikmiljø.
- Arrangeret af Orquesta Típica Andariega fra Argentina og Morbror Tages Tangosalon fra Danmark.
- Præsenteres på engelsk af Luigi Coviello og Stine Engen.

Stine Helkjær Engen skriver:
Jeg er virkelig glad for at præsentere...

TANGO FØNIX

Igennem den sidste tid har jeg sammen med Trine Bjørnild og Morten Wadstrøm, samt Orquesta Típica Andariega arbejdet for at arrangere denne helt nye form for begivenhed. Ved hjælp af gode venner og nogle af vores lokale tangostjerner er det således nu lykkedes at få en event op at stå. Det er en slags kompensation for, at vi har måttet annullere vores Europaturné i 2020.

Alle ved allerede, at pandemien har en enorm indflydelse i hverdagen over hele verden. I dette tilfælde ønsker vi at vise lidt af situationen i Argentina, specielt på tangoområdet og mest af alt nyde nogle fantastiske kunstnere!

Vi tænkte på begivenheden som et tilbud til milongas, der arbejder med restriktioner, og som ikke er i stand til at nyde levende musik i disse dage. Det er meningen at begivenheden bliver projiceret på en storskærm og nydes som en koncert og eller dans. Du kan selvfølgelig også deltage som enkeltperson eller som en mindre gruppe derhjemme.
Jeg vil præsenterer og interviewer alle disse store, store kunstnere sammen med Luigi Coviello, og jeg håber virkelig du vil slutte dig til os!!

Dørene åbnes kl. 18:45

Deltagerne får siddepladser efter gældende corona-regler. I bedes derfor ved tilmelding angive, om I kommer som enkelt person, som par eller gruppe. Skriv dette til bestyrelse@tangoaalborg.dk

Billetter á 100 kr. kan købes på Tango Aalborgs hjemmeside (nedenfor), alternativt med med MobilPay 85126 eller direkte hos Karin Helkjær/ mobil: 27598582

Billetter til PRIVAT deltagelse til Tango Fønix Event
Det bliver afviklet via Zoom. Zoom er et online værktøj til at afvikle møder, konferencer og andet. Hver gruppe eller person skal have en gratis zoom profil for at kunne deltage (som er meget nemt at lave).

For at kunne deltage i Tango Fønix, skal du/I have et password fra Morbror Tages Tangosalon, og det bliver udleveret kort før begivenheden sammen med link til begivenheden.
Økonomien omkring projektet hænger sammen på den måde, at Morbror Tages Tangosalon har hyret Orquesta Tipica Andriega til at underholde os.
Morbror Tages Tangosalon er ejet af foreningen Tango Sydfyn, og det betragtes derfor som et foreningsarrangement. Det beløb Morbror Tages Tangosalon får ind i entré, går ubeskåret til Andariega og Stine Engen, som derefter fordeler pengene blandt de musikere/kunstnere der er med.

Prisen for at deltage er minimum 100 kr. pr person. Betaling sker ved at betale til Morbror Tages Tangosalons Mobilepay 60437. Som arrangør privat kan I vælge at betale samlet for gruppen.
Tango Fønix er en måde at støtte tangokulturen på, ikke bare i Danmark, men i særdeleshed i Buenos Aires. Arrangementet er på engelsk og varer 2-3 timer.
Kontakt vedr. arrangementet: Morten Wadstrøm på Messenger eller mobil +45 5196 6027

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist