Generalforsamling 2022

Tiden nærmer sig til den årlige, dog forsinkede generalforsamling

Dagsordenen er fastlagt via vedtægterne og er sendt ud.

Af hensyn til madbestilling er det en god ide, dog ikke et krav, at deltagende tilmelder sig på forhånd

Siden sidste generalforsamling har vi haft en perlerække af jubilæums events, workshops, milongaer og indsatser, som markerer en aktiv forening, og som vi kan være stolte af.

Vi siger desværre tak til 3 aktive bestyrelsesmedlemmer, der i frivillighedens tegn har gjort meget for os alle.

Derfor er det vigtigt, at du sammen med dine tangovenner deltager i processen om at finde de nye ansigter, der skal tegne foreningens bestyrelse fremover.

Samtidig er der også født nogle spændende ideer omkring hvordan vi kan forme en mere aktiv struktur blandt medlemmerne. Dette handler meget om hvordan vi kan åbne op for bredere aktiviteter, hvor det ikke nødvendigvis er bestyrelsens opgave at forme aktivitetsflowet i foreningen. At det i højere grad kommer til at udspringe af medlemmernes ideer og aktivitetsniveau. Strukturen vil blive luftet på generalforsamlingen.

Gør op med dig selv, hvad der er væsentligt for dig, når vi gør en god forening bedre.?

Kom og vær med til at præge debatten!

Vi håber rigtigt mange vil møde op, så vi kan få både kandidater og så mange synspunkter med som muligt.

Dagsorden

1.      Valg af dirigent
2.      Valg af referent
3.      Formandens beretning v./Trygve Engen