Klubmodul henter siden
The Tango and Me i Biffen
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kortfilmen "The Tango and ME" er filmet og produceret af Jørgen Erik Assentoft, der har modtaget priser på filmfestivaller over hele verden.

Jørgen har haft tilknytning til Tango Aalborg - både som danser og underviser og det var derfor helt naturligt at vi spurgte om han havde lyst og mulighed for at præsentere og vise filmen her i Aalborg.

Filmen har ikke været vist offentligt, derfor er der tale om en vaskeægte verdenspremiere.

Anmeldelse af filmen, i magasinet Universal Cinema - læs her

Aalborg Tango inviterer efterfølgende til reception, og Alejandra Martinan udbyder i samme anledning 2 workshop og individuel undervisning.

Filmen præsenteres og vises fra kl 13:30 til 15:00

Billetten koster 100 kr og du får et glas vin eller kop kaffe i Biffens Cafe, som du kan tage med i salen.

Da det er et forenings arrangement, er det Aalborg Tango der står for billetsalget.

Der kan også købes billetter i foyeren.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist